joi


Nu conteaza!Chiar deloc!Si vina stiu ca sta la mine! Atractia pe care o degaja atmosfera era facuta de persoana mea catre firea lui!Ii placeam mult,iar atunci cand am inceput sa ma supun,eul meu disparea si fara sa-mi dau seama,cea pe care o iubea el de fapt,din pasi marunti,in clipe iuti,incepea sa fuga din peisaj.Sincer acum nu vreau sa cred ca sunt lipsita din gandurile lui sau cel putin imi place sa sper acest fapt,iar ideea ca el va reveni candva imi topeste gandurile,mi le transforma pana in punctul in care pot fi convinsa de acest lucru!Daca intr’un timp asa de nelimitat el a crezut in mine si a vazut ca ii pot indeplini imaginatia,de ce acum ar renunta atata de usor?Ceva trebuie sa se intample,pentru ca aceste imprejurari lipsite de vorbe si ochi par a fi putin cam moarte si de multe ori ma indoiesc de tot ce inseamna dreptatea vietii.Oare nu imi cunosc adevaratele mele valori sau singura mea necunostinta este persoana lui?E greu sa ma decid,e greu sa-mi imaginez,e greu sa stiu ce vreau si ce caut de fapt in aceste clipe sau in cele ce vor urma,iar cu toate acestea nu ma opresc din drumul planurilor mele!Ele se vor indeplini indiferent daca el se va lasa prada sau nu,tuturor asteptarilor pe care le am.

Pana atunci imi redeschid apetitul pentru visul meu dintai si pentru ceea ce sunt eu facuta de fapt,locul pe care il ocup in aceasta viata si tot ce am de indeplinit ca sa imi pot multumi lacrimile sufletului.

Niciun comentariu: