joi

Unele zile nu imi spun nimic!
Ma uit pe fereastra si toata atmosfera gri din jur parca mi-ar dicta interiorul.E vorba numai de temperatura si nori;si totusi sunt trista acum!Nu atata pe cat pare,dar vesela nu pot fi.Ceva se intampla:am realizat ca soarele imi impune bucurie si indiferent de starea mea interioara,doar faptul ca el exista imi da un gand de bine.Stiu ca asta nu mi se intampla doar mie,dar era o mica paranteza ca sa pot explica mai bine ce am vrut sa zic mai sus.
Privesc aceata sclipire opaca si prea dura ca sa o pot dezgheta!E urat!Foarte urat!Dar imi amintesc zilele reci si somnoroase care totusi adaposteau cele mai fericite clipe din viata mea!Era toamna si faptul ca visam la cineva si la ceva,ma facea sa fiu cu persoana mea in alte locuri,total diferite de cele care ma inconjurau!Acum afara e o zi posomorata si eu parca as fi la fel!Nici nu stiu!
Dau vina pe vreme.......
Eu sunt de vina......
De ce continui sa ma gandesc cand stiu ca un final nu exista.Totul va ramane cum este si acum!
M-a terminat ideea ca el chiar ma respinge,ba mai mult am inteles faptul ca am mai mult de muncit la identitatea mea in ochii lui.
Ramai cu bine,asta e tot ce ai reusit sa faci si eu la fel!
Inca o data nu reusesc sa zic ce gandesc eu de fapt.Asta este.....

Niciun comentariu: