miercuri


O adevarata lucrare in arta de suferi,o adevarata melodie in partitura notelor de lacrimi,starnesc caile ce duc pe valea celor multe,alungandu-ma din nou spre crestele muntilor de fericiri.
In adancimi sporesc abilitatea vestigiilor necacioase,invatandu-le iar si iar din nou folosirea armelor puternicilor visuri,cercand sa dea uitarilor vrute si nevrute tot ce a mai ramas!Tot ce inca este sau nu poate sa mai fie,tot ce vreau si tot ce nu vrei,sumedenia acelor fapte ce ne unesc!Acele ganduri care spun tot in sclipirea dupa-amiezelor ce scriu romane!
O oftare incape intre randuri,dar ce incape intre noi?Doar indoieli,minciuni ce amandoi le credem,doar din priviri,caci vorbele tradeaza o rautate,nesalvand nimic din pura realitate!!!
Acum eu am plecat si tu ai ramas,eu te astept dar tu pleci mai departe!Si eu voi pleca,voi pleca departe dar asteptandu-te exact acolo unde mereu te-am asteptat!!In inima mea,in visurile mele,in tot ce tu ai spulberat candva din lipsa de tact anticipat!!!
Iti dau si acum vesnicul meu sarut,ce va ramane mereu pastrat in cutia micilor mele apusuri,inserari ale zilei,intunecari ale mintii!!!
Scumpul meu.....

Niciun comentariu: