vineri

videoThis are my moments at my sweet 18.....
made by me

3 comentarii:

Catalina spunea...

Sincer?.. felicitari pentru blog, chiar unul din putine bloguri care merita!
ma bucur ca vrei sa fii asa cum esti, ceea ce pt zilele noastre e greu...
mi a placut mult si filmuletul, dar si melodia.. geniala.btw cum se numeste?love it so much

Madalina Horlescu spunea...

Multumesc Catalina!
Melodia este de la o formatie geniala dupa parerea mea!Dupa ce am pus-o pe fundalul "peliculei" cu my sweet 18,multi au vrut sa stie cum se numeste melodia:D
Formatia - Nouvelle Vague
Melodia - Love will tear us apart

Perpeleanu spunea...

Intr-adevar, superb filmuletul. Imi da senzatia de libertate, copilarie si tot asa. O alta melodie care imi insufla aceeasi senzatia este asta:

http://www.220.ro/2OaNT8LODB/Thomas-Haardell-Blow-Your-Mind

Sper sa-ti placa si sa te binedispuna :)