luni

Macii semnifica uitarea !


Nu stiam de semnificatia lor,pana acum 27 de zile...
Si am uitat oricum,pana in a 24-a zi,cand am stat printre ei si mi-am amintit ca trebuie sa uit si tot asa am descoperit ca am uitat ca trebuie sa uit,am uitat!!!
Ce exprimare nenorocita!
Si e cumplit,pt ca stiu ca este o simpla rascolire de ganduri....caci in prezentul meu,nu mai pot scrie asa de sincer cum o faceam candva si asta doar pt ca am uitat ca trebuie sa uit ca trebuie sa uit!!!
Deja ma predau rasului!,,,,si ce mai conteaza,,,,si totusi conteaza!!!
Ideea ramane ca eu m-am pierdut printre spicele de grau,asa cum s-a pierdut si gandul meu pentru el!!! ...e ars de caldura verii....e mangaiat de vantul preeriei...iar rosul macilor invie mutra peisajului cat si pentru spicele cazute la pamant in supunerea lor fata de adeiere...
LA REVEDERE..vis de iarna!!! La revedere TIE!!!

7 comentarii:

Perpeleanu spunea...

Oricat de mult ne-am dori noi, sunt anumite lucruri in viata pe care nu le poti uita. Iar daca ai senzatia ca intr-adevar le-ai uitat... sa stii ca nu e decat o senzatie. Si stii ceva? Oricat de mult ar durea aceste amintiri, as alege sa nu le pierd niciodata. Gabriel Garcia Marquez parca spunea: "Moartea vine odata cu utiarea"...

Si mai stiu ceva... nu vreau sa mor !

Madalina Horlescu spunea...

De fapt citatul era"Moartea nu vine odată cu vârsta, ci odată cu uitarea."-oricum isi pastra esenta!-
Marquez stie sa reliefeze cele mai importante trasaturi ale vietii! si..daca tot ai spus de moarte....
uite tot un citat de al lui care imi place mie mult:"Nemarginită nu este moartea, ci viaţa.".

conea spunea...

poti uita ca nu vrei sa uiti totul

poti invta ca trebuie sa uiti aducandu-ti aminte in doze mici

maci nu doar semnifica, ci chiar aduc uitarea pe perioade scurte...daca sunt "preparati" cum trebuie...

Madalina Horlescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Minx spunea...

poza asta e...uimitoare

Madalina Horlescu spunea...

:)) se pare ca nu vrei sa pastrezi esenta mesajului! imi place si felul asta! dar daca tot luam slova de-a gata pot sa iti spun ca asa cum uiti din cauza macilor preparati bine sau a altor frati de-a macilor,asa poti uita pur si simplu fara ei! pt ca macii sau altele de genu te ajuta sa uiti pe o perioada de timp si asa uitam si noi ...doar pe o perioada!!
doar nu incercam sa intelegem viata nu?:))

Anonim spunea...

interesant ..cum oamenii isi doresc sa uite lucrurile pe crea le regreta cel mai mult ..dar in acelaasi timp nu le regreta pana la capat pt k acele lucrurii par sa fie atat de mari incat ii coplesesc si nu pot sa le confrunte si nu pot sa vada pana unde au gresit si pana unde e greseala celuilalt..ci isi doresc doar sa uite ...si uita doar pt o clipa...apoi lucrurile alea se intorc cu o viteza enorma si cu o putere si mai mare..ca o avalansa de zapada in mijlocu furtunii care cade peste cel ce incearca sa uite lucrurile care nu pot fi uitate....efectul(???) este ca ajunge sa fie inghetat..pierdut ..singur..si in singurtatea aceea apar degeraturi care ii curma viata..incet dar sigur...dar chiar si asa sunt unii care reusesc sa supravietuiasca..ei sunt cei care isi aduc aminte de citatu asta :

"...si ne iarta noua greselile noastre precum si noi iertam gresitilor nostri.."

...si atunci cand ierti te simti iertat..si cand te simti iertat ..totu isi revine la viata simti cum o caldura vesnica iti umple sufletu si poti sa vezi clar unde si ce ai gresit.. stii sa iti ceri iertare si poti sa mergi mai departe.
Si experienta aceea ciudata se poate transforma in motivu care te face sa traiesti cu mai multa bucire si pasiune ..pt ca erai gata sa mori..gata sa pierzi totu ..dar acum ti s mai dat o sansa si sansa aia e o oportunitate de a arata tuturor ca si ei pot trece peste experienta aceea ...si cand transformi regretabilul in speranta pt cei din jurul tau ..atunci regretabilul nu mai exista ..atunci nu mai e cazu sa uiti nimic .. ci doar sa iti aduci aminte cum ai mai primti inca o sansa