vineri


Nu merge si nu stiu unde este problema! sub ce se ascunde epava zilelor mele si unde este tot acel vuiet de intrebari? caci nu sunt interesata neaparat,eu doar ma mir! si cam asta fac mereu! ma mir tot mai mult de lume,de capul lumii si apoi de lume,din nou!
Imi dau seama ca eu nu mai astept si nici macar nu inaintez in contemplarea clipei,e totul prea complicat ca sa mai pot complica si eu!
eu pot doar sa prefac ce este,dintr-o intamplare adevarara intr-o poveste!
si ca sa fiu mai pe intelesul lumii si nu doar pe intelegerea mea proprie,am sa dau exemplu fotografia mea!
ea este color,are sute,chiar mii de nuante,dar eu am schimbat-o in ceva mai simplu! dandu-i efectul de alb-negru,am transformat-o si aproape ca nu mai este fotografia de mai 'nainte!si acum imi place si mai mult!!
asa este si in viata noastra! daca o restrangi in loc sa descosi si sa o intelegi,astfel facand-o mai complexa,reusesti sa scoti ceva mai bun,care nu este neaparat mai frumos,dar care iti place mai mult!
e ciudat ca lucrurile simple sunt mai bune de cele mai multe ori,mai frumoase si chiar ajutatoare!!!poate nici nu-mi place chestia asta si sunt sigura de fapt ca nu!! incercam doar....
insa exista o linie de precautie,caci de cele mai multe ori ce este mai simplu se arata apoi a fi mai greu! ........ ne agitam in altceva
mergand mai departe....

nu am spus ca este o fotografie simpla! am spus ca viata e frumoasa!
pupu pi dup;;)

5 comentarii:

kresta spunea...

...stii fotografia m-a pus pe ganduri la ideea asta de frumusete...si stii vad o asemanare intre frumusetea ta si frumusetea vietii..si anume fata ta emana lumina, gingasie si puritate...si cred ca despre asta este si frumusetea vietii :)
>:d<

Madalina Horlescu spunea...

oo my dear dear friend.....

Andra Ilias spunea...

buna!
pozele pe care le am sunt cele facute de fotograful firmei de pr, adica wunderman si au fost trimise impreuna cu comunicatul de presa. din pacate, nu pastrez mailurile astea dupa momentul in care apar. sorry.

Perpeleanu spunea...

Da, interesanta ideea ta. Ni se intampla rar sa stricam anumite lucruri din intentia de a le face mai frumoase sau mai utile. De cele mai multe ori, insa, asa cum spuneai si tu, simplificarea le-ar putea face, daca nu mai frumoase, mai utile...
E pura realitate.

Intr-o alta ordine de idei, da, esti foarte frumoasa :)

Poops

Madalina Horlescu spunea...

Cu un compliment pus intr-o textura asa frumoasa ma faci sa ma simt flatata!
Multumesc!