marți


Maine am primul casting la 10PM...Gianfranco Ferre

Milano e minunat!

Baci !

9 comentarii:

Oana D. spunea...

FELICITARI! Ma bucur mult pentru tine, pentru faptul ca reusesti sa realizezi atat de multe! Voiam sa te intreb ... cum ai ajuns tu in lumea modelingului, ai mers pur si simplu undeva(unde?) sau ai fost "descoperita"?
Mult succes in continuare!

DirtyGossip spunea...

Milano? you're really lucky (:

Digreen spunea...

Buna>:D<Sunt Diana Saracutu.Ma bucur ca lucrezi,si mai ales ca ai ajuns la Milano.Abia astept sa ne vedem,sa-mi pov cum e adevarata lume a modelingului.De urari de succes n-ai nevoie,pt ca sigur o sa ai.Mille baci!

Anonim spunea...

Thanks a lot diana...sper sa vorbim...intr-un final..apropo vezi ca ana e si ea..a trimis-o alexandra;)) puuup
mada

Anonim spunea...

Buna Oana,
Cel mai des intalnesc intrebarea asta! Am un singur raspuns:munca...si daca esti descoperit trebuie sa muncesti nimeni si nimic nu iti aduce succesul peste noapte..nici macar vedetele aparute peste noapte nu ajung in top fara munca.
cat despre mine...am fost eu la mai multe agentie la mai multe concursuri...am prins experienta de la sedinte foto ft simple ...pana la editoriale si cataloage mari...si tot asa!!
multumesc de urari..si tie iti doresc asemenea!
mada

Anonim spunea...

am gresit...mai sus "agentii*"

oana spunea...

buna mada,cum ti-a mers la castinguri pana acum?oricum,muult succes in continuare

Oana D. spunea...

Multumesc pentru raspuns! Sper ca intr-o zi si eu sa reusesc sa imi realizez pe deplin visul.
>:D<

A spunea...

esti foarte frumoasa!